tag:blogger.com,1999:blog-2014618508194205617.post4659894289585230273..comments2024-02-26T22:00:56.964+01:00Comments on Moje refleksje filmowo-książkowe: Mój TOP 10 ulubionych animacjiIkaliahttp://www.blogger.com/profile/01795418844850422548noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-2014618508194205617.post-73821151643580211802014-04-24T23:09:37.829+02:002014-04-24T23:09:37.829+02:00Dokładnie :) A widziałaś Spirited Away? Też jest c...Dokładnie :) A widziałaś Spirited Away? Też jest cudowny i tego samego reżysera.Klaudynahttps://www.blogger.com/profile/06615974929651890819noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2014618508194205617.post-37754596411997277472014-04-23T23:33:39.797+02:002014-04-23T23:33:39.797+02:00Obejrzyj koniecznie - istny majstersztyk!Obejrzyj koniecznie - istny majstersztyk!Ikaliahttps://www.blogger.com/profile/01795418844850422548noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2014618508194205617.post-6211820163269742502014-04-23T23:30:20.730+02:002014-04-23T23:30:20.730+02:00Cieszę się, że zgadzamy się odnośnie lidera rankin...Cieszę się, że zgadzamy się odnośnie lidera rankingu. Genialny i świetnie zrealizowany film, zakończonie mnie tak zauroczyło, że aż się wzruszyłam :)Ikaliahttps://www.blogger.com/profile/01795418844850422548noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2014618508194205617.post-79031514334750070082014-04-23T23:28:09.623+02:002014-04-23T23:28:09.623+02:00krainę lodu oglądałam i podobała mi się, choć jako...krainę lodu oglądałam i podobała mi się, choć jakoś wyjątkowo mnie nie porwała. Dzięki za propozycje, prezentują się naprawdę intrygująco. Za Spirited away i Księźniczkę Mononoke zabieram się juź od jakiegoś czasu.Ikaliahttps://www.blogger.com/profile/01795418844850422548noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2014618508194205617.post-88954631165024138972014-04-23T22:51:11.334+02:002014-04-23T22:51:11.334+02:00Ruchomy Zamek Hauru - to też mój numer jeden. Zwła...Ruchomy Zamek Hauru - to też mój numer jeden. Zwłaszcza z angielskim dubbingiem :) Fantastyczny Pan Lis - lubię do niego wracać. Nie przepadam z Shrekiem, wolę Epokę Lodowcową. Widziałam ostatnio Sintel - ale to smutna historia.Klaudynahttps://www.blogger.com/profile/06615974929651890819noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2014618508194205617.post-74048541486072389572014-04-23T20:22:02.135+02:002014-04-23T20:22:02.135+02:00Chętnie obejrzałabym Ruchomy Zamek Hauru - takie j...Chętnie obejrzałabym Ruchomy Zamek Hauru - takie japońskie bajki mają coś w sobie. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12031306346509427717noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2014618508194205617.post-10669475058562100682014-04-23T16:59:09.601+02:002014-04-23T16:59:09.601+02:00Świetna lista <3 w szczególności 1 miejsce :D m...Świetna lista <3 w szczególności 1 miejsce :D mogę Ci polecić Krainę Lodu jest cudowna <3 a z japońskiej animacji koniecznie musisz zobaczyć Ookami Kodomo no Ame to Yuki ,Spirited Away, Mononoke Hime oraz From Up on Poppy Hill jeżeli spodobał Ci się Ruchomy zamek Hauru to te wymienione przeze mnie pozycję na pewno Cię zainteresują :D Anonymousnoreply@blogger.com